کاشت مو به روش SUT

پایه این روش FIT است و تفاوت این روش این است که از دستگاه اتوماتیک برای برداشت گرافت ها استفاده می کنند و سایر مراحل آن شبیه FIT است.

کاشت مو به روش SUPER FUE

SUPER FUE یکی از بهترین و جدیدترین روش های کاشت مو می باشد. این روش مورد تایید FDA و متخصصین پوست و مو آمریکا بوده و به همین دلیل یکی از رایج ترین روش های کاشت مو در دنیا به حساب می آید. در این روش، فولیکول به صورت تکی استخراج می شود و افرادی که موی کم پشت دارند می توانند از این روش استفاده کنند.

دربسیاری از کلینیک ها همچنان از روش های سنتی کاشت مو استفاده می شود. این امر سبب شده تا بسیاری از افراد به دلیل ترسی که از عوارض این روش ها دارند از کاشت مو صرف نظر کنند. در حالی که اگر از روش FUE استفاده نمایند هیچ گونه عارضه ای را تجربه نمی کنند.

استفاده از روش های مدرنی مانند FUE باعث می شود تا افراد زیادی برای کاشت مو مراجعه کنند. این موضوع هم برای مراجعه کننده ها و هم برای کلینیک ها مهم است. از این رو اگر در کلینیک های کاشت مو از روش های مبتنی بر فناوری استفاده شود نتیجه نهایی بسیار مطلوب تر خواهد بود. از این رو روش FUE برای کاشت مو یکی از روش های به روز و موثر در زمینه کاشت مو به حساب می آید.

کاربرد روش SUPER FUE

همان طور که گفته شد روش FUE یکی از کاربردی ترین روش های کاشت مو به حساب می آید. با در نظر گرفتن این نکته که برای کاشت مو هر چه روش مدرن تر باشد نتیجه حاصل بهتر است، استفاده از روش کاربرد روش FUE بسیار کاربرد شده است. معمولا افرادی که به دلایل مختلف دچار ریزش مو شده اند می توانند با استفاده از روش FUE مو بکارند چرا که این روش معمولا با سرعت و کیفیت بسیار بالایی صورت می گیرد و نتیجه نهایی کاملا طبیعی است.

  • کاشت ریش و سبیل : از دیگر کاربردهای روش FUE کاشت ریش و سبیل است. در این روش پوست فرد به اندازه ۱ میلی متر سوراخ می شود. به همین دلیل به دقت بالایی در این روش نیاز است.
  • کاشت ابرو : کاشت ابرو از دیگر کاربردهای روش FUE به حساب می آید. افرادی که به دلایل مختلف دچار ریزش مو ابرو شده اند می توانند در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بالا مو بکارند.